oddziały Przedszkolne "Bajeczka"

Szkoła powstała 1 września 2009r. Liczyła wtedy 24 uczniów. Kolejne lata to ustawiczny rozwój placówki. Z każdym rokiem przybywało uczniów. Rokrocznie mamy bardzo wielu laureatów rożnych konkursów o zasięgu krajowym i wojewódzkim.

Wycieczka do Białowieskiego Parku Narodowego

Odsłony: 20

Do tej wycieczki przygotowaliśmy się od początku roku szkolnego. Uczniowie poznawali historię i obecne funkcjonowanie Białowieskiego Parku Narodowego. Dlatego wycieczka miała charakter poznawczy i rekreacyjny.

W dniu 24 X 2019r. około godz. 9.00 autokarem udaliśmy się do Białowieży. Podróż upłynęła szybko, bo już o 10.30 rozpoczęliśmy zwiedzanie Muzeum Przyrodniczego. Po uprzednim spacerze po Białowieskim Parku Narodowym .

Po dwugodzinnej żywej lekcji przyrody udaliśmy się na obiad do Restauracji w Hotelu Białowieskim. Przy okazji zapoznaliśmy się z Białowieżą. Po obiedzie pojechaliśmy autokarem do Rezerwatu Pokazowego Zwierząt. Tam przy pięknej pogodzie uczniowie spotkali się oko w oko z Królem Puszczy – żubrami oraz innymi zwierzętami życzącymi w Puszczy Białowieskiej. Około godz. 17.00 powróciliśmy do szkoły

Wycieczka była bardzo dobrą lekcją uzupełniającą wiedzę o przyrodzie.